Wasfiye kesinlikle en güzeli şimdiden alıştırmaniz iyi olmuş ben daha bı ay öncesine kadar bile yüz üstü yatıyordum istemsizce uykuda.artik bebek yavaş yavaş hareketlenmeye başlayınca karnıma baskı uygulasam hemen uyanabiliyorm sırt üstü de yatmamaya calisiyorm yeni yeni kendimi alıştırmaya calişiyorm 🤷