ikiprensesannesiii alimerve ben normalini kullanıyorum doğru doğalı 2 yaşına girecek kızım. Bez işi şans işi ya. Kimi molfixten ebebekten falan memnundu ama bizde çok kötü pişik yaptı
vuslat_ekimde alimerve ben sleepy bio aldım biraz daha extraya göre iyi olduğunu söylediler kullanmak nasip olmadı daha 😊
Emine_clk01 Melih_funda ya hiç sormayın ben de 1 numara aldım el kadar bişe tereddüt ettim acaba bebeğe olur mu diye
alimerve ikiprensesannesiii Molfix kullanıyorum ama sleepy daha iyi diyolar sleppy extra mi kullanıyorsunuz
Melih_funda Emine_clk01 kime gösterdiysem bana gülüyor daha o bile büyük gelecek diye ama yinede emin olamıyorum inşallah dedikleri gibidir ya