-Eflatun- bende de var acikcasi bu durum. yavas yavas agirlasiyoruz galiba. sürekli dönüyorum. eşim üzerini örtmekten uyuyamadım diyor her gün 😂 sabit bir tarafa yatmak cok zor. zaten sırt üstü ve yüz üstü yatmak imkansız oldugu için çok seçenek kalmıyor. bacak arasına yastıkla uyumaya calisiyorum 2 aydır