Boncugummmm bende 11 gün önce oldum beni uyuttular öyle yaptılar. Uyandıktan sonra adet sancisi gibi sancim oldu çok az kanama oldu 2 güne lekelenme bitmiş oldu. Ilk günü biraz idrar yaparken yanma oldu ama sonra gün içinde gecti. Ben kontrole diye gitmiştim aç karınla gitmiştim dikisim aslında bugün olacaktı ben geç kalmak istemedim doktorumda açsan bugün yapalım dedi anlik karar verdim o yüzden stres yapmaya vaktim olmadi size hak veriyorum bende elimde olmadan stres yapardım ama en güzelini düşünün bebeğinize odaklanin onun için en iyisi olacak. Enfeksiyonuz icin bol su icin zaten dikisten sonra da antibiyotik veriyorlar belki antibiyotikleriniz enfeksiyonuza iyi gelir.