blueberyy00 Aysegulaman02 işte yapacağım zamanda kesin olsun benimde haberim olmadan direk yazssin versin istiyorum onun içinde sabredemem işte tahminde bulununca heycani kaçacak çünkü 🤭
blueberyy00 Aysegulaman02 aynen ay hala karar veremedim bı tarafım görse bile kesinleşene kadar doktora soylim tahminde bulunmasın diyor bı tarafımda öğren gitsin sabredemezsin diyor eşim şimdiden cinsiyet ne zaman ogrenecez diyip geziyor bekleyelim dese m oda dayanamaz heralde 😂😂🤭
blueberyy00 Aysegulaman02 evet daha önce 4 kaybim oldu ama sağlıkla gelirse ilk kucağımıza alacağımız olacak sizin kaçıncı
blueberyy00 Aysegulaman02 Amin hepimiz sağlıkla alalım inşallah. Oh maşallah yeni evlisiniz evinizin neşesi olsun inşallah
Melikeek Aysegulaman02 Mart sonu nisan başına denk gelıyor kısmetse kızımda normal dogum olmustu artık bu bebıs de ne zaman gelmek ısterse🤭🙂
Hilalkhrmn417 Aysegulaman02 bennn 😅 uygulama üzerinden takip ediyorum 9 Nisan diyor ama bakalım sonrası da olabilir.
caganin_annesi Bana da uygulama 24 nisan diyor ama doktorum 28 Nisan dedi bakalım.. ikinci gebeliğim ama ilki boş gebelikten kurtaj olduğu için çok tedirginim nasip olur inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak💕