Bulantım çok tu doktor hap verdi onu kullandığımdan beri az da olsa iyiyim birşeyler yiyip içebiliyorum şükür kaşık ağrım oluyor arada birde popomda ağrıyor hafiften başka bir sıkıntım yok şükürler olsun birde ayakta çok durarsam kahverengi lekelenmem oluyor gayret ediyorum yorulmamaya ama kaynana ile olunca biraz zor oluyor oturmak 😂😊