Shnern Kafam iyice karıştı ve pskolojim öyle kotuki anlatamam .. kizlar sürekli soruyorum aslında ama pek cevapta alamıyorum . Delta varyantı geçirdim 3 hafta oldu karamtinam biteli . Sizler geçirip ne zaman asi oldunuz ?