Selamlaaarr😇39+3 haftalıyım hamileyim. Dün geceye kadar hiçbir belirtim yoktu ama dün gece birkaç defa sancıyla uyandım ama sırtımdan giren bir sancı değil bu. Karnımda sanki adet olucakmışım gibi şiddetli bir sancı bir de bacaklarıma vuruyodu böyle😢Her zaman akıntım olurdu ama sanki hafiften kırmızılık var gibi akıntımda ama çok çok hafif. Sizce doğum mu yaklaştı ne dersiniz ?🤔