Merkun 1Ezgiii şimdiden başla canım bende o zamanlar yapmıştım hemen yıkayıp kurutup ütüledim ilerleyen zamanlarda zor oluyor.
Gzmm14 1Ezgiii Benim dolap kapaklarım değişecekti iyice tozlanmasın diye 34 de yaptım. 35 de yani dün ütülemesi falan bitmişti.
sumeyraballl 1Ezgiii bende 27 de yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum fazla ağırlaşmadan 25 haftalığım kramplarm ağrılarm şimdi den başladı
Merkun 1Ezgiii neden erken olsun ki bizim insanımızda bi garip😂 sonuçta bizim kıyafetlerde duruyor dolapta. Sen başla canım sonuçta sen yapcaksın rahatına nasıl geliyorsa
rengarenkduduv 1Ezgiii yahu kim diyorsa diyor siz kendiniz için doğru olanı daha iyi bilirsiniz. Erkenden yapıp kafanızdan çıkarın. İlerleyen haftalarda yapınca ne oluyor iş mi azalıyor.
Ela20 1Ezgiii yapın o zaman bunun bir kuralı zamanı yok. Benimde hiç içimden gelmiyor gelmiyordu 37. Hafta hala bitmedi yıkanacak ütülenecek yığınla