Birglbiray Kızlar 35.haftamdayım bebeğin kafasını kasıklarımın da altında hissetmeye başladım kendini iyice ittiriyor gibi geliyor kafasını oynattıkça çıkcak sanıyorum özellikle bugün iyice indi aşağıya. Randevuma var daha bu kadar aşağı da hissetmem normal mi haftama göre sizce? 🤗
Sedefcann08 Birglbiray bende o haftadayim canim ayni sorun bendede var normal dio herkes ama yarin ki komtrolde belli olcak