Perşembe günü kısmetse 21 haftalık olacağız ve ketçapta yedim mayonezde ve hiç bir sıkıntı da olmadı. Hatta bebeğim gelişim açısından da 1 hafta önde. Canım istediği zaman kararında yedim. Bu ürünleri hergün tüketmedim haftada 1 belki 2. Bunları yazarken en son ne zaman yediğimi düşündüm unuttum üstünden geçmiş. Yani demem o ki gereğinden fazla tüketimi normal insana bile zararlı o yüzden haftada 1 yiyeceğiniz bir kaşık ketçabın mayonezin bebeğinize hiçbir zararı olmaz.