Merhaba, ben 35 haftalık hamileyim ve iş yeri için bugün periyodik muayeneye girdim. Kan verdim ve kan tahlili sonucumda tp (total protein) değerimin düşük olduğunu gördüm. İnternetten hamilelikte total protein düşüklüğü diye baktığımda gayet kötü şeyler yazıyor. Ölü doğum, gebelik zehirlenmesi vs gibi felaket senaryoları var. Aşırı ödem falan da yaşamıyorum. Kilo kaybım yok. Tansiyon yüksekliği yok. Bebek hareketlerini çok net hissediyorum. Ama yine de korktum tabi doktoruma whatsapptan sonuçlarımı gönderdim ama o akşama ancak görür diye düşünüyorum. Bu konu hakkında aranızda bilgi sahibi olan var mı acaba? 🌺