Kızlar dün hastaneye yatışım yapılmıştı 2 cm açılma ve biraz rahim incelmesiyle. Sizlere bahsetmiştim. Ve sancılarım müthişti. 3 dk da bir 99 falan çıkıyordu nst. Ben ise çok rahattım hemşireler sancıları hissettiğime bile inanmıyordu. Görseniz danslar falan ediyordum.Ama onca pilates, yürüyüş ve squata açılmam hiç ilerlemedi akşam saat 11 de hala 3,5 cmdi. Doktoruma göre bebek kordona bi şekilde dolanmış olduğundan aşağı yerleşmiyordu. Bu yüzden 11 buçuk gibi de ortak kararla ameliyathaneye alındım. Spinal anestezi uygulandı ve 23:42 de Tarkan -Firuze eşliğinde çok rahat bir sezaryenle mis kokulu oğluma kavuştum. Hiç bir olumsuz komplikasyon yoktu 🙏🏼💘 çok mutluyum şükürler olsun. Şimdi kucağımda hayalini bile kuramadığım huzurla oturuyorum darısı hepinizin başına inşallah 🙏🏼