Merhaba o kadar güzel bir süreç ki stres hiç yapmaman gereken herşeyi pozitif düşünmen gerekiyor pozitif düşündükçe herşey çok güzel ilerliyor birde tavsiyem kimseye bişey söyleme eşinle sen bilsen yeter süreç bitikten sonra söylersin çünkü insanlar herşeye burnunu sokuyor transfer hiç ağrılı değil o anı zaten baygın olmayıp transferin yapıldığını görüp hissetmek çok çok başka rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inş 😍