Bugün yani birazdan doktora gideceğim çok heyecanlıyım nedense 3 Ağustostandır gitmedim diye bana göre 20+6 olduk ama doktorum yine bir hafta geriden 19+6 olarak söylecek biliyorum o yüzden 19+6 gidip boyu kilosu aklında olan annişler yazarmısınız merak ettim🥳