Rmystha Merhaba arkadaşlar. Sizlerin yardımına ihtiyacım var cuma günü beta hcg değerim 242 çıktı pazartesi 757 çıktı ama kese görünmüyor doktor dış gebelikten şüphelendi cuma gününe kadar bekleyelim dedi cuma günü alttan keseye bakıcakmış kese gözükmezse dış gebeliktr diyor. Ve benim gebeliğimi öğrendiğim günden beri kahverengi lekelerim var baya devam ediyor bugünde kahverengi iplik gibi sanki geliyor. Çok korkuyorum bu ilk gebeliğim bu durum normal mi
Elbet-birgun-kavusacagiz Rmystha bu degerler kese gorunmez zaten beta degeri 5 binlerdeyken rahatca karindan gorunmeeye baslar… biraz daha bekleyip oyle gidin muayeneye… kahve kanama yerlesme kanamasi olabilir kirmiziya donmedigi surece korkmayin dinlenin bol istirahat edin
HazelDerin Rmystha Şaka gibi bu değerde kese mi görmeye çalışmış ya bazı doktorlar bilmiyorum anlamıyorum amaçları ney betan 2 günde bir ise normal artmış kahverengı akıntıyı bılmıyorum ama saçmalamış doktorun bu değerde kese görmeyi düşünerek.
Beyzabcr Rmystha kuzucum kahverengi akıntı cok iyi bir durum degil. Kese betahcg 1500lerdeyken fln gorunur hani gorunmemesi suan icin normal ama kahverengi akintin varsa bu pek iyi bisey degil üzgünüm ki insallah bebiş tutunmaya çalıştığı icin geliyordur moralini bozma herşey Allahtan cnm hakkında hayırlı neyse o olsun❤
Rmystha Elbet-birgun-kavusacagiz o günden beri hep yatıyorum dinleniyorum ayaklarımı sıcak tutuyorum sıcak su torbası koyuyorum ayaklarıma bi sıkıntı olur mu acaba
Rmystha Elbet-birgun-kavusacagiz alttan muayene riskli mi olur sence ne yapmayalım doktor değiştrmek bile geldi aklıma
Elbet-birgun-kavusacagiz Rmystha karniniza koymayin aman deyim sicak su torbasini. Suan kac haftaliksiniz son adete gore Alttan muayenyle baksa bile gorunmez kese beta degerine gore gorülür
Hacer26 Kahverengi lekelenme hem yerleşme kanaması olabilir, hem de dusuk belirtisi olabiliyor. Dusuk.onleyici haplar igneler var.Cok.hareket etme, ayakta kalma uzan ilk 3 ayda dikkatli ol.Olmadi yakinasa bi saglik.ocagina ugra anlat kanamani
Rmystha Beyzabcr inşAllah ya hayırlısı neyse o olsun 1 senedir istiyorduk olmuyor diye çok kafaya takıyordum pozitifi görünce çok sevindim ama böyle olcağı hiç aklıma gelmemişti
Elbet-birgun-kavusacagiz Rmystha 5 haftalik falansiniz ama gec dollenme olmus olabilir 4 haftalik olabilirsiniz o durumdada bi hafta daha bekleyip gidinn doktora
Beyzabcr Rmystha ayrıca düşük önleyici ilac vermez doğrusunu yapmış keseyi ve bebeği gormeden ilac baslanmaz cunku zaten bos bir gebelikse ilac sizi daha kötü sonuçlara götürür. Suan icin sadece beklemek gerekir. Ağır kaldırma, biyere uzanma, sıcak su fln yapma cnm sıcak suda yıkanma. Bol bol istirahat et ve stres yapma hersey olacagina varir Rabbim guzel bebisler nasip etsin sanaaa
Barlas_mom Rmystha Doktorunu değiştir canım 2 günde beta takibi yap 2 kat artış olması istenir. Dış gebelikte beta düzenli artmaz ve lekelenme yaşanır. Ama her lekelenme dış gebelik değildir. Beta takibi yanılmaz dış gebelikte erken tanı çok önemli. Artışı takip edin dinlenin ve doktorunuzu değiştirin. Güven vermeyen bir doktorla devam etmeniz ne kadar doğru olabilir ki ? Bana da öyle demişti bir doktor 2 gün sonra başka hastaneye gittim hem keseyi hem bebek oluşumunu gösterdi benimde lekelenmem vardı hala progestan kullanıyorum 12 haftalık oldum. İnşallah gönlünden geçen olur canını sıkma
Barlas_mom Rmystha Evet canım alttan vajinal ultrasonla görmüştü. O dış gebelik diyen doktordan sonra çok ağlamıştım ama beta takibi yapmıştım ben düzenli artışta vardı. Sende beta artışına dikkat et hep aynı yerde kan ver 2 günde bir mutlaka
Barlas_mom Rmystha vajinal ultrason korkulacak bir şey değil canım şuan beta takibi yap bir kaç kez daha 1 hafta sonra normal ultrasonla da görülür güzel beta artış olursa ilk haftalarda çok baktırma alttan tutunma aşamasında olabilir ama kesin net dış gebelik denince bakılmıştı şimdi ki aklım olsa beta takip edip belli bir haftada giderdim.
Barlas_mom Rmystha 2 kez daha kan ver beta takibini yap sonrasında başka doktora muayene ol beta takibini falan da paylaş gereken o zaman yapılır şuan betan düşük daha çok yeni kese zaten oluşum aşamasında olabilir bir hafta bekle yine de daha fazla da bekleme dış gebelik ise çokta beklemek doğru olmaz tanı koymak içinde erken bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy uzan canım 😘
Barlas_mom Rmystha iyi artmış canım yarın tekrar ver güzel de bir doktor bul rabbim hakkında hayırlısını versin ☺️