Beyzabcr anladığım kadarıyla her koşulda suni sanci yapmıyorlar, bebek kanaldaysa, doğum pozisyonundaysa gibi koşullarda doğum yapıyorlar. Benim okuduğum, araştırdığım ( tabiki uzman değilim ama dr. gülnihal bülbül ün Doğal Doğum kitabında bu şekilde yzıyor) kadarıyla anladığım: suni sancıyla verilen oksitosin hormonu, eğer doğum kendiliğinden başlasaydı senin vücudunda salgılanıcak olan hormon, suni sancı senin kendi oksitosun hormonunun salgılanmasını tetikleyebiliyor. Oksitosin hormonu anneyle bebeğin bağlanmasını , süt salgılanmasını sağlıyor. Bu yüzden ben suniyi denemenin boşuna olduğunu düşünmüyorum. Doğum sonrası için anneyi hazırlıyor oksitosun hormonu.