Aycaaa571 Kızlar 27+6 haftalığım dün kötü bir gün yaşadım ondan bu yana adet ağrısı gibi bir ağrı var kolay kolay hiç olmazdı sabah da devam et ti neden acaba?
Seyda2021 Aycaaa571 benimde 33 haftamda oldu. Doktorum çocuk kanala yerleşmiş dedi erken doğum olabilir diye ciğer geliştirici iğne yaptılar. Kasılmalarım ağrım geçsin diye de hap kullandım. Şuan 37+2 olduk şükür bişey olmadı. Sizde bi doktorunuza danışın isterseniz