Betuullk 35+3 olduk son iki üç gündür geceleri uykuyu yitirdim belim çok ağrıyor karnıma sürekli sancı giriyor dönemiyorum yatakta 😔 doğum mu yaklaşıyor korkuyorum kızlar 😢
Kbrasmskbyrktr Betuullk bende 35+4 oldum aynı durum bende de var. Bu gece bel ağrısından dönemedim bile bacaklarımın ağrısını hic saymıyorum bile. Sol kasıgımda da agri var. Yalancı sancılar olabilir ben bugün doktora gideceğim gidince soracağım kasık ağrımi bakalim ne diyecek
Zu_leyha Betuullk bende 34+0 bu gece bel agrisindan uyuyamadim birde çocuk çok toplaniyo sizdede toplaniyomu bu durum korkutuyo beni karnim baya sert
prensesannesiiiii Zu_leyha bende öyle ağrıdan uyuyamadım sağ tarafım iptal suan bıle zor duruyorm 🙄 hayırlısıyla kucağımıza alsak