h61 Merhabalar kızlar 12 Eylül de yumurtlama oldu 13 Eylül de çatladı yani bugün 9. Gün ve yıldönümümüz dün de test yaptım ama hiç çizgi yoktu acaba benden başka çizgiyi gören var mı ?
sdmr20 h61 cizgi göremedim belki gözle görülüyordur genelde kamerada pek net çıkmayabiliyor. Ama 14 yada 17. Gün de varsa mutlaka çıkar Heyecanını anlıyorum ama çok erken yapmışsın ümidini yitirme🥰
annesinin_beybisi h61 ben dikkatli bakınca çizgiye benzer birşey gördüm acilde kan ver canım ogleden sonra aksama da sürpriz olur😊
ilkgebelik123-_ h61 benim erken gebelik testinde bile 6 gün önce çıkmadı çok üzüldüm geldim gittim teste baktım sonra adette. 1 gün önce kaset test yaptım hayalet cizgiydi inanamadim kan verdim çok düşük çıktı değer geç döllenme yüzünden bekleyin 🙏🥰
sdmr20 h61 inşallah vardır hakkında hayırlısı olsun 😍 benimde bugün yumurtlamanın 17. Gün test yapmadım yapmıycam da adete 6 gün var sonra hüsrana uğruyorum direk kan vercem bir gün geçerse bile Sabırlı ol 🥰
h61 https://resimyukle.io/r/Qq07QzoC34 Kızlar üsteki testi sabah yapmıştım sonra gidip erken gebelik testi aldım ikisi de negatif çıktı sanırım