Merhabalar hanımlar, ebebekte şu anda nuna ve joie ana kucaklarında ındırım mevcut. Her ıkısıde aynı fıyata dusmus fakat nuna hakkında bır fıkrım yok. Joıe 9 kg a kadar taşırken nuna 25 kg tasıması varmıs. Joie elektrıklı tıtresımlı vs nuna ıse manuel altta mandalı var sız yıtınce saga sola hareket edıyor ama daha kısa. Joieyı cevremden bı kac kısıden duydum gaz cıkarma vs donemınde cok yardımcı olmus fakat nuna leaf hakkında bır fıkrım yok. Bunlat hakkında fıkrınız varsa belirtirseniz çoook mutlu olurum😊😊😊😍😍😍😍