Anneler aklımda iki üç marka var ama karar veremiyorum ebebek ten elektronik alıcam ama lansinoh alsam tekli mi çiftli mi? Baby plus bir de mamajoo var ebebek te bu ikiside çiftli emiş gücü, uzun süre kullanımı vs önemli kimler ne kullandı ve memnun kaldı? Yada neden kalmadı?