Arkadaslar selamlar , 4gün önce demir ilaci basladim doktor önerisiyle dün kan tahlili yaptirdim ama demir siniri 170 olmasi gerekirken 205 cikmis saglik ocagindan aradilar birakmami söyledi hemsire doktra danisip, doktoru aradim devam edebilirsin dogumda demir kaybediceksin dedi ama kafam biraz karisti acikcasi ve ilk gebeligim hipertansiyondan erken olmustu demir yüksekligide hipertansiyonu tetikliyor diye okudum bilgisi olan varmidir? bu arada 18haftamdayim.