ZeynebErva merhaba geçen sene aynı sizin gibiydim her gün düşünüyodum ama rabbim nasip etmedi 20. Haftamda suni sancıyla erken doğum yapmak zorunda kaldım. Ama şunu söyleyebilirim inanın ki zor değil o an acı ağrı vs çekiyosunuz tabii ama sonrası hiç korkulacak değil, ki kucağınızda bebeğiniz olacak her şeyi unutursunuz🤲🏼 Ben kucağımda bebeğim olmadığı halde atlattım o süreci, hiç stres olmayın allah yardım ediyor bolca dua edin🥰