Sevgiliiiii Kizlar kizim 2 gundur hafif nezlesi vardi evde bulunan iburamin ve tylol surup verdim 1 cay kasigi gunde 2 kere iyilesmisti fakat dun aksamdan bu yana ateşi var ama cok degil 37.5felan neden olmus olabilir ne yapabilirim yardimci olurmusunuz lutfen
Mermaid-AA Çok geçmiş olsun. Salgın olduğunu duydum. İshal kusma ateş yapıyormuş, belki o yüzden olmuştur tam iyileşmemiştir. Aile hekiminize sorup ilaçları mı değiştirseniz? İnşallah hemencecik toparlar yavrunuz🥰🌸
Nzli-brfn00 Sevgiliiiii 2 yaşını geçmiş bir bebeğe çay kaşığı yetersiz gelir tatlı kaşığı dolusu verin benim kızımda iki yaşında doktoru öyle söylemişti
Heather Sevgiliiiii doktora götrümelisiniz. Salgın var, korona var, farklı bir mikrobik rahatsızlık olabilir.
Alone Sevgiliiiii benim kızımda aynı oldu iburamin kullandım 4 gün sonra ateşlendi götürdüm tekrar doktora bakteriyel e çevirmiş dedi onu bırakıp antibiyotik başladı
Ayguns Sevgiliiiii nezlesinden dolayı vücudunda enfeksiyon değeri yükselmiştir belki bi doktora götürün