Aylinim09 beybi öncelikle 4 litre su ve günde 1 saat yürüyüş yapıyorum. Günde bir öğün de sebze yiyorum genelde kızartma ama olsun😂 ekmeği kestim sadece bazen sabah 1-2 dilim tam buğday ekmeği. Bunlarla benim kabızlığım düzeldi. Ama her gün içsek de bişey olmaz içinde doğal enzim var laktüloz, abdestin yumuşamasını sağlıyor.Benim haftada 1-2 oluyor en fazla duruma göre. Diğer dediklerimi yaparsan mutlaka düzelir. Bir de ben kabak ve havucun da çok etkisini gördüm.