38+1 den selamlar kızlar 🖖🥰✋hep derler çocuk büyüdüğünde yeri kalmaz çok kıpırdamaz içerde felan benim kız resmen hiçbir şekilde durmuyor aynı aynı sağdan soldan aşadan resmen bacaklarını hissediyorum dokunuyorum 😂 uyutmuyor hareketleri yüzünden 😂 ne zaman gelecek bekliyorum hem heyecan hem korku 😬 son 13 gün diyor program bebek doğdu butonuda yeni geldi bakalım sizde durumlar nasıl çok hareketli mi bebişiniz 🥰😍 normal doğum istiyorum korkuyorum da bakalım