Cgdeem7 Kuzular göbek bağı düştükten sonra mi banyo yaptınız veya düşmeden mi bide düştükten sonra yapanlar bir gün sonra mi yaptınız
Itsdlr Cgdeem7 Doktorumuz düşmeden önce yapabileceğimizi söyledi. “Krem, losyon bir şey sürmeyin, çok fazla su gelmesin ve güzelce kurutun” dedi, o şekilde yıkadık🥰
Deletedmom_33 Cgdeem7 Eşime kalsa bebek şimdiden doğduğunda sildikleri gibi 3 gün kalsın en az diyo araştırmış da enfeksiyon vs kapmasin diyo. Kaynanamla bende karışma sen biz eve gelince yıkarız diyoz. Göbek bağı enfeksiyon kaparsa diyo iyice kurulariz öncesinde de sararız dedik 🤣🤣