Kızlar merhaba, 34. Hafta gebeyim. 30. Haftadan beri gelişim geriliğimiz başladı bebeğim bir hafta kilo alıyor diğer hafta almıyor sıkı takibe aldı doktorum tansiyonum yüksek çıkıyor biraz,idrarda protein bakıldı o zaman temiz çıktı ama en son dün tekrar kontrolümüz vardı ve kilosu aynı olduğu için hastaneye yatışımı istedi 35. Haftada bebeği alıcaktı doktorum . Hastaneye yatmak için kovid testi olduk eşim pozitif ben negatif çıktım. Ama 10 gündür eşimle yataklarımıxı ayırdık yemeğimizide ayrı yiyorduk son 4 gün ben yanına maskeyle giriyordum şuan çok endişeliyim acaba bulaşmış mıdır sonucta aynı evdeydik 2 dakikalık maskesiz durduğumuz olmuştur 1 2 kere o da çok stresliyim suan evleri ayırdık o köy evinde kalıyor ben evimdeyim evi dezenfekte ettim bekliyorum cuma günü tekrar test vericem inş yüne negatif çıkarım