Rumrumrum ne güzel yazmışsınız, hamileliğin başında beri sorun yaşayan biri olarak, Rabbimden tek dileğimiz kızımızın sağlık sıhhat ile doğması ve onu sağlıcakla büyütebilmek, Rabbim sağlık versin, hayırlı bir ömür versin. Cinsiyetin hiç bir önemi yok.