Ayazim canım hıçkırıklarını nerde hissediyorsun? Benim kızım uzun zamandır normal Doğum pozisyonunda doktorum 35. Haftaya kadar pozisyonu değişebilir dedi ama hıçkırıklar hala sol kasıkta dönmedi galiba 35. Haftaya girdik perşembe kontrol bakalım ne diyecek 👀🌸💕