duygulu62 merhaba kombine değerinize göre düşük risk gelmiş. Ama kan değerinize göre orta risk grubundasiniz. Doktorlar genelde 250 altını riskli buluyor. Muhtemelen nift falan önermiştir ama bence gerek yok kombine değeriniz güzel çünkü asıl önemli olan da o. Hayırlısı olsun inşallah. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 😊🤲