Bende çok korkuyorum ama doktoruma sordum asi ol dedi bugün hemen randevu aldım aksama olucam 35 haftalık hamileyim aslında olmaya hiç niyetim yoktu ama bı yakınım 7 aylık hamile covid oldu ve şuan bebeğini almak zorunda kaldilar bebek yasamiyor malesef ve kadında yoğum bakımda korkudan bende olayım bari dedim insallah sorun yasamayiz