ydmayse kimyasal gebelik böyle bir şey değil bosuna kendinizi üzüyorsunuz.. hamilesiniz tebrikler :) doktorunuz gelince doktora kontrole gidin. Keseyi kontrol eder gözükmezse kan değerine bakar ve tekrar çağırır :) benim de 3 gün geçtiğinde azcık silikti sizinki kadar değil ama, gittiğimde keseyi görmüştüm :)