Bi doktora gittim kalp atışlarını hiç duymadan kalp atışı zayıflamış ultrasyondan görüyorum umutlanma dedi. Diğer doktora gittim çok sağlıklı bi gebelik görüyorum bi problem görmedim ben dedi. 6+2 kalp atışını duyamadık. Hangisine güveneceğim bilemedim ultrasyonda kalp atışlarını görerek karar verebilir mi doktor başına gelen var mıdır