Busradoga ay bende bunu hep düşünür içim içimi yerdi😂
çama gel gör ki yanma vs olmadı üstelik hemen hemen 15 dikiş vardı galiba söylemediler ama bana ben hissediyorsdum
Ama çiş vs yaparken agrı yanma olmuyor sadece büyük tuvalet yaparken eger kabız isen aşırı agrıyır sürekli sıvı tüketmeye bakacaksın ☺️
cok şükür atlattım bende 3 ay oldu doğum yapalı her tuvaletten sonra mutlaka yıka kurula sonra zeytin yağı sür çok çabuk geçiyor toparlanıyor ☺️🤲