uzlet Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ bir aydan fazladır enfeksiyonum vardı bu sefer doktor idrar Kültürü de istedi enabızdan baktım şimdi üreme saptanmadı diyor bu konuda bilgisi olan var mı ne anlama geliyor?
lentil uzlet bende de öyle yazıyordu yani enfeksiyon yok demek diye biliyorm. Doktoruma sonucu götürdüğümde bir sıkıntı yok demişti
uzlet Cansel22 bende anlamadım ki Zaten iki ayrı tahlil verdim biri idrar tahlili biri idrar kültürü. Tahlil değerleri zaten yüksek ama kültürde üreme saptanmadı yazıyor
uzlet Gul-42 kültürün farkını ben tam olarak anlayamadım ama idrar tahlilimde enfeksiyon var çok yüksek hatta değerlerim
bebeliannegeldi uzlet ben de yaptırdım idrar tahlilimde lökosit değeri 50 çıktı. İdrar kültürü yaptırmadım daha. Onun idrar tahlilinden farkı ne nasıl yapılıyor acaba
uzlet bebeliannegeldi ben bir aydır enfeksiyonum var deyince kültür de istemiş doktor normal idrar tahlili veriyorsun bir farkı yok sadece iki farklı kutu veriliyor idrar için biri normal tahlil diğeri kültür için
uzlet Şimdi araştırdım biraz idrar Kültürü antibiyotik kullanmaya gerek olup olmadığını öğrenmek için yapılıyor galiba
uzlet mineirem Bana da geçen ay vermemişlerdi hala geçmedi bu sefer gittiğimde iki farklı fitil ve krem verdi doktor