Canım korkma ben 19 haftalık hamileyim aynısı 2 gün önce bana oldu korktum doktorumu aradım.gecenin bir saati hastaneye gittik doktorum kontrol etti hiç bişey yok dedi hamilelikte akıntı normal ama ağrı varsa sıkıntı ve kanama varsa kork dedi doktorum senin kakbin rahat olmasını istiyorsan git bakalım bi