sarya21 Benimde ilk haftalarımda öyleydi. Normalde de düşüktü tansiyonum ama ilk haftalarımda iyice düşmüştü.
8/5 -7/4 bile oluyordu.
Şu anda 35 haftalık hamileyim biraz daha toparlandı tabii ama az biraz yükseldiği zaman ödümüz kopuyor gebelik zehirlenmesi mi, çocuğa bişey olur mu diye.
O yüzden düşük çıkınca bi ohh çekiyorum.
Bu arada en güzeli serin serin az tuzlu ayran ama tuzun ayarına da çok dikkat etmek gerekiyor. Fazla kaçarsa hem ödem yapar, hem tansiyonu yükseltir.