Gizemcaglar01 Merhaba çalışan annelere bir sorum olucak benim 32. Haftam kasımın ortasında doluyor dalar ben kasım ayını doldurmak istiyorum bunun için ne yapmam gerek ?
Fatmanur123nrt Gizemcaglar01 32. Haftada eğer çalışacaksanız raporunuzu vermeniz gerekli ne yazık ki doktorunuz da aynısını söyler iş yeri de mecburen
Misa34 Gizemcaglar01 son 3 hafta yasal olarak calismanz yasak onun disinda calisabilirsiniz diye biliyorum
yenerr Gizemcaglar01 32-37 haftalar arası çalışabilir raporu alabiliyorsunuz. 37de mecburen doğum izniniz başlar.
Fatmanur123nrt Gizemcaglar01 hayır haftanız geldiğinde otomatik onu vermek zorunda çalışıyorsanız aksi taktirde haftanız yanar
Ahuaysgl haftada calisbilir raporu alırsanız (istediğiniz zman bunu bozabiliyorsunuz) 37.haftaya kadar çalışabiliyorsunuz. Bu sürede calistiginiz zamn bu 5 hafta doğum sonrası sürenize analık izni olarak aktarılıyor. Calismazsaniz 8 haftalık doğum öncesi izninizi kullanmış oluyorsunuz