Shnern 37,5 -37,7 gibi şu an. Bir sıkıntı teşkil edecek durumda değilim. Hatta ateşi hissetmiyorum bile diyebilirim. Yüzüm pembelesmis eşim söyledi ateşin mi çıktı diye, baktık çıkmış biraz ama çok şükür iyiyim. Bakalım ilerleyen saatlerde nolur duruma göre yazacağım yine 👍🏻🤲🏻