zynpada merhaba, ben de çok stresliydim öncesinde. Hatta karnıma ağrı girmişti oraya gittiğimizde o derece 🙈 çok şükür her şey yolunda çıktı, Bebişi öyle net görmek de çok güzel bir duygu. Şimdi tekrar öyle görsem diye aklıma geliyor hep. ☺️Ben normal doktor kontrollerinden önce de gergin oluyorum, gittiğimde neyle karşılaşırım her şey normal mi diye, sonuçta Allah’a emanet bir şekilde duruyor bebek orada biz istediğimiz her an göremiyoruz, bu yüzden böyle hissetmemiz normal bence🌸