Fatmanur35 Kızlar ben çocuk istiyorum onun içinde geçen hafta doktora gittim klomen verdi şimdi de randevum vardı gittim 1 tane yumurtan oluşmuş dedi çatlatma iğnesi verdi işe yarıyo mu lütfen yardımcı olurmusunuz🙏
caganin_annesi Ben iki kere çatlatma iğnesi oldum hamile kalmadım bir yıl sonra kendiliğinden kaldım.
Nebyaa Benim bir arkadaşım ilk iğne vurulduğu ay hamile kalmıştı. Bir diğer arkadaşım ise 6 defa vurulmuş ama ise yaramamış