Busradoga Ay gerçekten sabah uyanır uyanmaz sanki karnım bomboş hissettim benimle beraber uyanıyor öyle bir güzel huyumuz var şimdiden inşallah bozulmaz 🥰 Hissetmedim bu saate kadar çikolata yiyorum şekerli bişeyler yiyorum yok öyle pat pat vurup etmiyo korktum gerçekten normalde çok hareketli ama araştırdım doktoruma yazdım yeri daraldığı için eskisi gibi hareket edemiyor artık hafif dokunuşlar hissediyorsan bile sıkıntı yoktur dedi 🥰🌸 annelik iç güdüsü İşte böyle birşeymiş 🥺