Gss Kızlar selam nolur yardımcı olun çok korkuyorum gebelik zehirlenmesi yaşıyorum şuan doktor sezeryanla alıcam dedi 35+4de bu haftalarda doğum yapan oldumu acaba bebekler sağlıklı oluyormu bi sıkıntı çıkar mı
Gss Mrvweeeeee idrarda protein kaçağı varmış öyle anladılar bide baş ağrısı gözde şimşek çarpması el ve dilde uyuşukluk
Mrvweeeeee Gss anladm cnm cok gecmis olsun 35 haftada gayet iyi alinsa bile hic bsey olmaz kuveze bile grmez bence kilosu nekdardi nezamj alocakmis doktor