Kızlar merhaba, iki gecedir inanılmaz sancı çekiyorum doğum sancısı sanıyorum ama içimde baloncuklar patlıyor gibi oluyor. Ve bir de düzensiz olduğu için gaz olduğuna yorumladım. Soğuk alıcak birşey yapmadım ama böyle son anlarda bu durumu yaşayan var mı ? Doğumun yaklaştığının belirtisi olabilir mi ? Gerçi bu kadar sona gelmişken bu soruyu sormam belki saçma ama merak ediyorum belki böyle bir durum yaşayıp arkasına doğuran vardır :)