Kızlaar günaydın, son adet tarihime göre 40+2, bebeğimin gelişime göre de 39 haftanın içindeyiz(1,5 hafta kadar geç döllenme olmuştu) . Bu ara çok fazla kasılmalarım oluyo , dün akşamda bazı belirtilerim oldu sanki, hemen ebemle iletişime geçtim duş almamı ve sakin kalmamı söyledi. Duşa girip çıktım gerçekten vücudum rahatlamıştı daha sonra uyudum. 1 saat kadar önce sancı ile uyandım. Yani sancı ile uyandım derken beni uyandıracak kadar şiddette bir sancı değil ama uyandığımda kendini hemen hissettirdi. Uyandığımdan beri bildiğiniz adet sancım var. Aynen eski adet günlerim aklıma geldi. Sabah uyanırdım sancım başlardı ve gün içinde çok geçmeden adet olurdum ve tuvalete çıkma isteği olurdu. Birebir aynılarını hissediyorum. Sizce bunlar gerçek doğum sancıları mı?? Fikirlerinizi çok merak ediyorum 🙈 Artık kızıma kavuşmak istiyorum çok heyecanlıyım 🙇🏼♀️🥲🥰