Sibelercu Merhaba arkadaşlar 38+1 deyiz hamilelik suresince yuzumde lekeler oldu ve bu beni çok rahatsız ediyor doğumdan snra bu lekeler geciyormu yoksa kalici mi oluyor 😔
Rasev Sibelercu geciyo diye biliyorum canim bebek dogdukdan sonra kendi sudunle yuzunu lekeli yerlerini silersin zamanla kayb olucak
didemm Sibelercu bende koca kari hikayelerinden duydugum bi seyi paylasiyim 😂😂 dogum yaptiktan sonra sacinizi lekeli yerlere surerseniz gecermis 🙈 demedim bilmiyorum ama bi kac kisiden duymustum 🤣🤣
Sibelercu Rasev inşallah dediğiniz gibi olur yoksa çok kötü bi görüntü kalacak 😑 Tesekkurler cvbiniz için
sarya21 Eğer imkanınız olursa bebek ilk doğduğunda üzerindeki verniks tabakasından yüzünüze mutlaka sürün şifalıdır çok faydası var tabi o anda nasıl istenir nasıl alınır bilmiyorum ama bir fikir çünkü bilim adamları üzerinde çalışma yapıyormuş ve inanılmaz iyi bir bileşene sahipmiş
Sibelercu sarya21 Devlet hastanesinde doğum acagim için boyle bi şansım çok az sanırım insanlar çok tuaf suratsiz merhametsiz 😑