Aysudasaykin Seross10 benim fikrim kulağına okunan isim hangisiyse kimliğine yazılması çünkü kulağına okunan isim gunde en az 3 defa çocuğa öyle seslenmek gerekmiş bu yüzden neyse onu yazdırma taraftariyim
MomsZe Seross10 rahmetli amcanın ismine gerek yok. Kendi çocukları koysun veya hiç konmasa bile bu ölen kişiye hakaret değildir ki. Ölen kişilerin isminin çocuklara verilmesi biraz korkutucu
Seross10 MomsZe eşimde hakkı çok büyük bu yüzden koymak istiyoruz. Kendi çocukları yaşını başını almış kişiler. Teşekkürler cevabınız için