Kızlar selam bir şey soracağım (öncelikle kullanacağım kelimeler için şimdiden özür diliyorum)şöyle bir durum yaşıyorum bugün artık 6.gün büyük abdeste çıkamıyorum. Ancak geliyorda yapamıyor ya da zor oluyor değil. Direkt 6 gündür gelmiyor. Bir insanın 6 gün boyunca büyük abdestinin gelmemesi mümkün mü sizce?Bu da kabızlık sayılıyor değil mi ?